asså du var allt
du var min mening till livet, du var allt. vi var som systrar,tvillingar,sunshines,soulmates,solsken,änglar,babe för varandra. du vr så jävla underbar och alla tider är så jävla underbara och nu har luften tagit bort det. ingen kunde komma imellan oss sa vi men det hållde inte. vi var inte starka nog. jag älskade dig så jävla mycket men nu är du borta. du kan inte bara hålla på såhär. du var en äkta vän, alla ville ha dig men du va bara min. nu är du min. hoppas du förstår hur mycket du svikit mig, tack så jävla mycket. alla tider vi haft med varandra kan du fan glömma bort din jävla subba......

den kvällen var bäst

Kommentarer
Postat av: pavve

finns

2009-12-02 @ 21:13:28
URL: http://pavvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0