omg

jag och pavve sitter i cafet i skolan.. så kommer jonas en lärare:

Jonas: Hej nathalie, har du vunnit något present kort?
Jag: Ehm.. neeh?
Jonas: Okej men det står det på datan
Jag: Haha omg sluta driva *jag fortsätter prata med pavve*
Jonas: Ursäkta men jag kan ine tonårs nutiden, jag är utbildad till samhällskunskap inte till svenska lärare nathalie
Jag: Men omg, shiiiit.. okejokej!
Jonas: följ med mig till datan

*Vi kommer med *

Jonas: se här du har vunnit ett presentkort från nelly
Jag: omg det har jag!

Så ja.. ska hämta ut det imorgon.. fan vad happy smile svääär på gud

men aja hej då

paulina för typ ett halvår sen och alltid lika söt och kommer alltid vara det och min bvän! §


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jonas e fett snygg <3



för fan natta ditt jävla cp puss

2009-12-01 @ 20:50:47
Postat av: pavve

älskar dig natta! <3

2009-12-01 @ 21:15:38
URL: http://pavvelina.blogg.se/
Postat av: ffaammee.BLOGG.SE

miss you hunney bunney

2009-12-01 @ 21:16:05
URL: http://ffaammee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0