lyckligaste dagen på veckan hittilis.. omgomgomg ni måste läsa

asså tjena babies, måste berätta det här.. för det första fick rätt på historia provet, 30/30 ... yes? sen typ måltestet fick jag alla rätt. woho, go nattah babe. sen så ska jag och åkka linda kusin i malmö! yesyesyesyeysyeys saknar dig babe och så ska yancee följa med. tims fest var helt okej, har ju inte bloggat här eheller men på tims fest så va det inte knas, det var bara chillkrök och jag röker ju och ibland dricker jag men inte full, aa så drack kanske ett glas. sen så drog jag och lina hem, men nu ska jag gå ner och möta mariella, hon är ledsen och ska slagga hos mig, knas som jag inte tänker berätta.. aja inte så nice men lägger upp en bild , ses   hejdå    babies



FUCKED up camera  , åååååååååh jävla pms kamera


sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0