Natt-bloggar

Hej heting
Sitter här i malmö. Vi kom hit igår på kvällen. Sen så va inte Linda där hon va på fest. Jag bah: men jaha? liksom då får jag ha skit tråkigt. Sen så smsa hon mig att hon kommer hem imorgon eftermiddag. idag asså. Så jag bah: men vafan! då taggar jag liksom, men det blev inte av. daaamn. mamma vill inte. men sen kom hon hem idag och vi gick ut och fota med hennes söta systemkamera. asså den här datan föresten är skit seg. men den har photoshop. uhuhu kanske överaskar er med.... snyggaste designen ever! neeeej not, kan ingenting och photoshop men linda kan. hon har ju systemkamera och allt. men jag frågade henne också varför hon inte bloggar aa hon bah pallar inte. haha det är ju fett nice och blogga när man har ystem, det är bara ha en fotoblogg och lägga upp en bild lr nej inte så lätt.
men aja tjadå babes. orkar inte med den här sega sega sega sega sega datan! p0ss

linda fotade min syster, n1ce


Kommentarer
Postat av: yancee ♥

När kommer du till sthlm igen? miss U babe

2009-10-27 @ 23:18:26
Postat av: fanny

saknar dig

2009-10-27 @ 23:19:10
URL: http://ffaammee.blogg.se/
Postat av: nattah babe

yancee saknar dig med, asså jag vete fan tror jag kommer hem på lördag. tror jag missar din födelsedagsfest. fan assueee kan du inte bah ställa in den? eller så frågar jag linda om hon kan tagga ner till sthml? ring mig



fanny det va ett tag sen, saknar dig med tahha ofcourse baby

2009-10-27 @ 23:25:53
URL: http://nattagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0